Tato akce byla z technických důvodů zrušena.
Zakoupené vstupenky je možné do 4.11.2022 vrátit následujícím způsobem:
Klasicky zakoupená vstupenka: Nárok na vracení vstupného lze uplatnit v místě, kde byla vstupenka zakoupena.
E-vstupenka: Vstupné vracíme automaticky návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny.
Hrají a zpívají:
Dagmar Pecková
Epoque Quartet
Jazz Band Miroslav Hloucal Quartet
Dirigent: Jan Kučera
Při vyslovení jména Kurt Weill v dnešní uspěchané a povrchní době se možná maximálně vybaví titul Žebrácká opera a píseň „Žralok zuby má jak nože“, kterou v úpravě a překladu Jiřího Suchého geniálně nazpíval v 60. letech minulého století Miloš Kopecký. Ovšem spektrum tohoto německého skladatele židovského původu je úžasné a rozmanité. Nejen jeho další tituly, které vznikly ve spolupráci s výrazným německým dramatikem Bertholdem Brechtem, a které patří do nejlepšího období skladatelova života, ale i skladby, které napsal ve francouzském, nebo americkém exilu, rozhodně stojí za pozornost. Zde se mu podařilo dostat se na právě se rodící vlnu amerického muzikálu a například spolu s bratrem George Gershwina, Irou, který psal texty, vytvořil skvělá díla.
Pro svůj program si Dagmar Pecková zvolila populární, ale i méně známé písně z Weillova širokého repertoáru. Díla kritická ke společnosti, která jsou platná dnes stejně jako tehdy. Díla o ženách a láskách – tématu, které, jak už to tak v životě bývá, ve většině případů končí ne zrovna šťastně (Surabaya Johnny). Náladu pozvedne Pasácká balada, melancholické tango Youkali vystřídá Pirátská Jenny, svůj dopis na rozloučenou napíše přiopilá panička v kavárně. A samozřejmě nesmí chybět hit večera – Mackie Messer, Žralok, který zuby má jak nože.